پایان نامه دکترا فقط ۲ میلیون تومان

پایان نامه دکترا فقط  ۲ میلیون تومان

سه ماهه تحویل می دهد با تضمین !!  تکثیر هشت جلدی و جلد روکوب طلا هم با خودشه !!

خدایی اگر راست بگه مفته !! بابا یک دی وی دی نشونم داد صد تا پایان نامه توش بود یکی از یکی دیگه قوی تر !! تلفنش رو بده منم تماس بگیرم  راست بگی می ارزه بخدا دو تومن ادم بده یک سال دردسر نکشه ! فلانی می گفت یه سرچ تو اینترنت بکنی ارزون تر هم پیدا می کنی !!

فکر نکنید من این جملات را در یک مکان سکرت از زبان دو تا دلال بی سواد شنیدم !! این متن گفتگوی دو دانشجوی دکترا در آسانسور یکی از بزرگترین مرکز دانشگاهی ایران بود که قرار است یکی دو سال دیگه دکترا زلزله بگیرند  !!

آمدم منزل و تو اینترنت سرچ کردم !! راست می گفت بنده خدا ! از دی وی دی هایی که پایان نامه های مردم را فله ای می تونی توی آنها پیدا کنی برای کپی کردن تا ادم هایی که بهشون موضوع پایان نامه ات رو می دی جنازه پایان نامه ات را سه سوته بهت تحویل می دن !

بعد از مدرک های دکترای تقلبی چشممان به پایان نامه های تقلبی روشن راتش فقط خدا عاقبت مملکت ما را با این دکترهای گرامی به خیر بکنه !

دیروز ایمیلی برام رسیده بود که نوشته بود رمالها و پیشگوهای جهان همه می گن سال دیگه دنیا به پایان می رسه شاید با این اوضاع مملکت این خبر بدی هم برای ما نباشه !! مسلما از بی آبرویی که بهتره

21 فوریه، 2010 |