مهندس پوریا مهدوی

مهندس پوریا مهدوی

بیش از بیست سال است که در مجامع علمی و اجرایی مختلف ، مهندس ساختمان دیده ام و به گمانم آنقدر مهندس دیده ام که بتوانم بگویم که پوریا مهدوی یکی از شجاع ترین مهندس های این مملکت است .

برای معرفی مهندس پوریا مهدوی شاید بهتر بود اول می گفتم که او صاحب امتیاز و مدیر مسوول ماهنامه راه و ساختمان  است اما صاحب امتیاز مجله بین المللی بودن به نظر من برای او اعتبار نیست بلکه برای مجله راه و ساختمان داشتن چنین مدیر مسئولی اعتبار است.

 مدیری که در این دوران رکود مجلات کاغذی آنهم مجلات تخصصی توانسته مجله اش را هر ماه با بهترین کیفیت روی گیشه   روزنامه فروشی ها بیاورد .

از دید من ریشه شجاعت او را باید در اخلاق حرفه ای او و اعتقادش به تاثیر گذار بودن کارهای ما مهندسان در ساختن کشور جستجو کرد. در طی این سالها هیچ مقاله ای را که برایش فرستادم  را ندیدم که سانسور کند حتی مقالاتی را که روزنامه ها از ترس خطر برخورد برایم پس فرستاده بودند.

مهندس مهدوی را برای حمایت در روزهای سخت ستایش می کنم روزهایی که نوشتن معرفی نامه برای وارد شده به مناطق حادثه دیده از زلزله آنهم برای مهندس فضولی همچون من ( که گزارشاتش در نقد عملکرد گروه های اجرایی بود ) برای یک مجله هزینه های سنگینی داشت و این مهندس مهدوی بود که این مهم را بی هیچ منتی برایم انجام داد

افتخار  دارم که مهندس پوریا مهدوی را به عنوان یکی از دوستان عزیزم خدمتتان معرفی کنم و آرزو کنم که سالیان سال برای این مملکت در کمال سلامت خدمتگزار باشد .

علیرضا سعیدی

21 فوریه، 2010 |