ایران ۱۰ هزار واحد مسکونی در عراق می‌سازد

ایران ۱۰ هزار واحد مسکونی در عراق می‌سازد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان کشور گفت: تفاهمنامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در عراق با حضور رایزن بازرگانی ایران در عراق به امضای نماینده هیئت مذاکره کننده عراقی و ریاست انجمن انبوه سازان کشور رسید.

مجتبی بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: حجم صادرات ایران به کشور عراق سالیانه حدود سه میلیارد دلار بوده است که می‌توان این حجم را باز هم افزایش داد.
وی احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در ونزوئلا توسط ایران را مورد اشاره قرار دارد و خاطر نشان کرد: این مهم با حمایت مستقیم رئیس جمهوری و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی صورت گرفت.
بیگدلی به تفاهمنامه امضاء شده در روز پنج‌شنبه گذشته برای احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در عراق اشاره کرد و گفت: جزئیات این تفاهمنامه هنوز مشخص نیست و قرار است با سفر کانون انبوه‌سازان مسکن به عراق، بررسی همه جانبه و گفت و گو با مسئولان عراقی جزئیات این تفاهمنامه نهایی شود.
رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان کشور ادامه داد: امیدواریم قابلیت احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در عراق چه در قالب سرمایه‌ گذاری، چه پیمانکاری و یا فعالیت‌های مشترک و چه زودتر با مشخص شدن جزئیات قطعی شود.

21 فوریه، 2010 |