سرباز معلم قهرمان جناب آقای بهروز ادیو

سرباز معلم قهرمان جناب آقای بهروز ادیو

در روزی بارانی که زمین به شدت باتلاقی شده بود، این سرباز معلم در راه عزیمت به مدرسه در روستای ملاسالمی یک پیرمرد و پیرزن را مشاهده می‌کند که در باتلاق فرورفته‌اند و فریاد کمک و نجات دارند که بلافاصله این سرباز معلم که وسیله‌ای غیر از موتورسیکلت نداشت، آنها را از باتلاق بیرون می‌کشد و با سوارکردن در ترک موتورسیکلت آنها را به روستا منتقل می‌کند و آنان را مرگ حتمی نجات می‌دهد.

فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر از نجات جان دو روستایی توسط سرباز معلم فداکار دیری خبر داد.

یونس باربرز بعد از ظهر امروز در مراسم تقدیر از این سرباز فداکار اظهار داشت: بهروز ادیو، سرباز معلم دبستان چند‌پایه عدالت ملاسالمی در مسیر مدرسه با فداکاری توانست جان دو روستایی را در این محور نجات دهد.

وی در ارتباط با جزئیات این رویداد افزود: در روزی بارانی که زمین به شدت باتلاقی شده بود، این سرباز معلم در راه عزیمت به مدرسه در روستای ملاسالمی یک پیرمرد و پیرزن را مشاهده می‌کند که در باتلاق فرورفته‌اند و فریاد کمک و نجات دارند که بلافاصله این سرباز معلم که وسیله‌ای غیر از موتورسیکلت نداشت، آنها را از باتلاق بیرون می‌کشد و با سوارکردن در ترک موتورسیکلت آنها را به روستا منتقل می‌کند و آنان را مرگ حتمی نجات می‌دهد.

باربرز تصریح کرد: دانش‌آموزان این روستا با ارسال نامه‌ای به این اداره، در خواست کرده‌اند که نام سرباز معلم فداکار خود را در فهرست معلمین فداکار آموزش و پرورش ایران قرار دهند که ما نیز از این اقدام سرباز معلم عزیز قدردانی داریم و تقاضای دانش‌آموزان این روستا را با صمیم قلب اجابت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما باید همیشه قدر و منزلت معلمان را در تدریس و غیر از تدریس ارج بگذاریم و در همه زمینه‌ها آنان را مورد حمایت قرار بدهیم.

سرباز معلم فداکار روستای ملاسالمی در حاشیه این مراسم در گفتگوی کوتاهی گفت: خداوند همه ما را یاری می‌دهد و این دستان خداوند است که به این پیرزن و پیرمرد گرفتار کمک کرد.
بهروز ادیو اضافه کرد: امیدوار هستیم که اعمال همه ما مورد رضای خداوند قرار گیرد.

21 فوریه، 2010 |