خانه پیش ساخته – قیمت ها

خانه پیش ساخته – قیمت ها

ارزانترین خانه پیش ساخته شما متری چند است ؟ این سئوال شاید جالب ترین سئوالی باشد که در این چند ماهه به تکرار شنیده ام ؟ و در پاسخ گفته ام شما از یک خانه پیش ساخته چه انتظاری دارید تا من قیمت آن را به شما بگویم !

خانه پیش ساخته

وقتی که تقاضای مخاطب را می شنوم متوجه می شوم ایشان تمامی خدماتی را که یک خانه سنتی می تواند به صاحبخانه خود بدهد را مد نظر دارد و تنها مایل است با تغییراتیدر نوع جنس مواد مصرفی به قیمتی فروتر از قیمت مسکن در حال حاضر برسد ؟ اغلب می شنوم که می گویند : حالا اگر جنسش چینی هم بود اشکال نداره !

عزیزان علاقمند به خانه پیش ساخته باید بدانند گاه محصولی که شما در ساختمانتان استفاده می کنید می تواند موجب سرطان شما و اعضاء خانواده شما شود و قطعا چنین هزینه گزافی برای هیچکس به صرفه نیست !

انواع چسبها و حلال ها غیر استاندارد ! رنگهای پوششی که به پوشش های حفاظتی معروف هستند و ساختمان پیش ساخته شما را در برابر آتش و موریانه محافظت می کنند ! عایقهای حرارتی غیر استانداردی که بر اثر حرارت تولید گاز سیانور می کنند همه و همه می توانند با چند کاتالوگ پر زرق و برق به عنوان محصولاتی استاندارد آنهم اروپایی در منزل ارزان قیمت شما مورد استفاده قرار بگیرند اگر شما مشاور قوی نداشته باشید یا خودتان مطالعه و تجربه چندین ساله ای در این خصوص جمع نکرده باشید .

امروز با وجود آشفتگی شدیدی که در محصولات وارداتی چینی و ترک در زمینه ساختمانهای پیش ساخته بوجود امده است اطلاعات من هم هر هفته قدیمی می شود .

پیشنهاد می کنم هرگز به کاتالوگ ها اکتفا نکنید .

مهندس علیرضا سعیدی

21 فوریه، 2010 |