سخنرانی در همایش نظام مهندسی و ساخت و ساز مازندران

سخنرانی در همایش نظام مهندسی و ساخت و ساز مازندران
دیروز به عنوان سخنران در همایش نظام مهندسی و ساخت وساز مازندران سخنرانی داشتم با عنوان مدیریت بحران در زلزله آذربایجان با انکه وقت من در این کنفرانس محدود و موضوع نیز از قبل هماهنگ شده بود اما من پانزده دقیقه اول کارم را با تشریح دلایل آتش سوزی در مدارس ایران و روشهای کاهش خسارتهای جانی ناشی از این گونه حوادث آغاز نمودم و از تمامی ۶۰۰ مهندس شرکت کننده در این کنفرانس درخواست نمودم تا در حذف حفاظ های ثابت مدارس مرا همراهی کنند .
در این همایش من افتخار آن را داشتم که در محضر استادم جناب دکتر حسن پور که در دوره کارشناسی افتخار شاگردیشان را داشتم سخنرانی خودم را ارائه و از دستان ایشان لوح تقدیرم را دریافت کنم

جای همه شما خالی بود

خبرگزاری فارس: همایش استانی نظام مهندسی و ساخت و ساز پیش از ظهر امروز در مجتمع ورزشی رفاهی نفت محمودآباد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار فارس از محمودآباد، همایش نظام مهندسی و ساخت و ساز پیش از ظهر امروز در مجتمع ورزشی رفاهی نفت این شهرستان آغاز به کار کرد. در این همایش یک روزه ۶۰۰ نفر از مهندسان ساختمان مازندران حضور دارند تا با آخرین قوانین و مقررات ساخت و ساز و همچنین از کلاس های آموزشی تعیین شده استفاده کنند.
سخنرانان این همایش به ترتیب محمود حسن پور رئیس کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، مصطفی خاوری نژاد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، عباس احمد آخوندی وزیر اسبق مسکن و شهرسازی، بهرام غفاری، ابراهیم کاردگر، علیرضا سعیدی و موسی قادری هستند.
به گزارش فارس، این همایش تا عصر امروز ادامه دارد
.

14 دسامبر، 2012 | برچسبها: