چند نکته جالب در خصوص خوابیدن در کوه

چند نکته جالب در خصوص خوابیدن در کوه

خوابیدن در کوه تقریبا اولین حرکت جدی یک طبیعت گرد است . خوابیدن در شیب علاوه بر بحث لیز خوردن کیسه خواب تو شیب چند نکته جالب دیگر هم دارد !!

اول اینکه اگر در امتداد عمود بر شیب بخوابید احتمالا صبح شما رو پای کوه پیدا می کنند ! در ضمن روی زیر انداز های فوم معمولا کیسه خوابها لیز می خورند و عمرا نتوانید یه شب رو به راحتی به صبح بر سونید ! یادتون باشه که شما مجبورید که همیشه سرتون را در بالاترین نقطه و پاها رو در پایین ترین نقطه بگذارید تا خون در مغز تجمع نکند

دوم اینکه همیشه در طی شب نسیمی از قله به سوی دامنه در حال وزیدن است  که اگر شما در مسیر این نسیم باشید خصوص در مناطقی که هوا سرد است احتمال اینکه شانه ها و سر شما دچار گرفتگی عضله بشود بسیار محتمل است !

پیشنهاد می کنم که یا در پناه یک تخته سنگ که به طور کامل در جای خود قرار دارد بخوابید تا اگر سنگ و کلوخی هم از زیر پای کسی در برود تو سر شما نخورد هم اینکه از شر سوز کوه در امان باشید . یا حداقل از کوله پشتی خودتان به عنوان یک مانع در برابر باد استفاده کنید و اون رو تبدیل کنید به باد شکن .

در ضمن اگر هنوز به خوابیدن در کیسه خواب عادت ندارید و شب دستهاتون رو از کیسه خواب بیرون می گذارید انداختن یک پتو به صورت روسری که بتونه شانه های شما را بپوشونه می تواند به دچار نشدن به گرفتگی عضلات شما کمک کند .

یه نکته هم یادتون باشه ! زیر انداز فوم که الان دیگه همه جا می شود پیدا کرد تو شیب برای شما دردسره مگر اینکه روکش آن رو با برزنت عوض کنید اینجوری لیز خوردن در طول شب که خودش یه کابوسه دست از سرتون بر می داره !

اگر شما هم نکته ای در خصوص خوابیدن در کوه داشتید خبر کنید که به اسم خودتون بر روی سایت بگذاریم به شرطی که جای دیگه به اسم کس دیگری ثبت نشده باشه

سعیدی

21 فوریه، 2010 |