دوره آنلاین و رایگان آموزش مدیریت منابع انسانی برای سازمان‌های مردم نهاد- مدرسه پرتو

دوره آنلاین و رایگان آموزش مدیریت منابع انسانی برای سازمان‌های مردم نهاد- مدرسه پرتو

مدیریت نیروی انسانی، به ویژه نیروی داوطلب، یکی از چالش‌های عمده سازمان‌های غیردولتی در دنیا و در کشور ما ایران است. همه ما در طی فعالیت‌های اجتماعی خود در سازمان‌های مردم نهاد شاهد این چالش بوده‌ایم و احتمالا انرژی زیادی برای حل آن صرف کرده‌ایم.

اگر  در سازمان مردم نهاد و یا غیردولتی مشغول به فعالیت هستید و یا این که قصد سازمانی کردن فعالیت‌های اجتماعی خودتان را دارید، دوره مدیریت منابع انسانی مدرسه پرتو را به‌ شما پیشنهاد می‌دهیم. این دوره، شما را با مفاهیم کلیدی مدیریت منابع انسانی آشنا می‌کند و کمک می‌نماید هر چه بهتر نیروهای انسانی فعال در سازمان را مدیریت کنید. در این دوره، مباحثی مثل جذب و انتخاب همکاران و استخدام نیروهای داوطلب، قرداد و توافق‌نامه‌های کاری، توسعه پرسنل، انگیزش و پاداش به ویژه برای داوطلبین و مدیریت عملکرد را یاد گرفته و می‌توانید هرچه بهتر سیاست‌های مدیریت منابع انسانی را ویژه سازمان خود تنظیم و پیاده سازی کنید.

دوره مدیریت منابع انسانی دوازدهم آذر ماه شروع شده و تا بهمن ماه ادامه دارد. آخرین مهلت ثبت نام بیست و هفتم آبان است. دوره‌های مدرسه پرتو به صورت آنلاین و رایگان برگزار می‌شود. برای ثبت نام به لینک زیر بروید:

دوره آنلاین و رایگان مدیریت منابع انسانی برای سازمان‌های مردم نهاد

دسته ها: اخبار
18 اکتبر، 2013 |