معرفی سازمان اتش نشانی شاهین شهر

معرفی سازمان اتش نشانی شاهین شهر

با مسرت بسیار خبر دار شدم که سایت اتش نشانی شاهین شهر هم به جمع سایتهای اتش نشانی کشور پیوسته است . این خبر بسیار خوبی برای تمامی علاقمندان به کشور عزیزمان میباشد چرا که هر کدام از سایتهای اتش نشانی در اموزش مبانی ایمنی می توانند بعنوان مراجع معتبر و رسمی عمل کنند که سالهاست جایگاه انان در بین سایتهای اموزشی خالی بوده است . من به تمامی این عزیزان خسته نباشید گفته و برای تک تک انان ارزوی سلامتی دارم . امید انکه هر چه سریعتر سایت زیبایشان را با مطالبی تخصصی و بکر در جمع سایتهای اموزشی میهمان باشیم . به شما عزیزان نیز توصیه می کنم که حتما معرفی  را که به پیوست این خبر وجود را مطالعه و حتما به وب سایت خوب انان سر بزنید . آدرس سایت این عزیزان

 http://www.shahinshahrfire.com/

مهندس علیرضا سعیدی

معرفی سازمان

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر به همت شهردار محترم جناب آقای مهندس کریمیان و تلاش مسئولین مربوطه و پرسنل سازمان در اواخر سال ۸۳ و در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح گردیدو هم اکنون به مدیریت جناب آقای مجتبی رستمی در حال فعالیت میباشد .

ابن سازمان با در حال حاضر با ۲ ایستگاه در حال فعالیت میباشدکه ایستگاه شماره ۱ واقع در بلوار امام میدان فاطمیه (فلکه شهرداری ) و ایستگاه شماره ۲ شامل دو طبقه ساختمان که طبقه اول ساختمان ستاد مرکزی و مخصوص امور اداری سازمان و طبقه دوم مخصوص پرسنل عملیاتی ایستگاه ۲ واقع در شهرک گلدیس بلوار یادگار امام می باشد

در حال حاضر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شاهین شهر با تعداد ۳۶ نفر پرسنل عملیاتی و ۸ خودرو اطفائیه و ۳ خودرو پیشرو ویکدستگاه آمبولانس در حال فعالیت میباشد .

ارکان اصلی سازمان عبارتند از :

۱ . شورای سازمان که شامل شهردار وقت ، نماینده استانداری ، معاونت خدمات شهری شهرداری، نماینده شورای اسلامی شهر وکارشناس خبره که دارای تحصیلات عالیه و آگاه به مسائل سازمان و مورد تأیید استانداری می باشد .

۲ . هیئت مدیره سازمان که شامل معاون شهردار، ۲ نفر کارشناس خبره و آگاه به مسائل سازمان و دارای تحصیلات عالیه با تصویب شورا و یکنفر عضو علی البدل با شرایط مذکور می باشد .

۳ . مدیر عامل که بالاترین مقام اداری و اجرائی سازمان است و بر کلیه واحد های تابعه سازمان سرپرستی و نظارت دارد و با همکاری سه معاونت :۱٫ برنامه ریزی ، پیشگیری و آموزش ۲٫پشتیبانی عمومی ۳٫عملیات و اطفا حریق وبا دو ایستگاه آتش نشانی فعالیت می نماید.

۴ .بازرس

لازم بذکر است که هریک افراد مذکور طی احکام جداگانه ای از طرف وزارت محترم کشور تعیین یا تأیید میگردند.

21 فوریه، 2010 |