آوار برداری از کاریکاتور تا واقعیت

آوار برداری از کاریکاتور تا واقعیت

از آوار برداری چه میدانیم ؟ آیا انچه از اوار برداری به دانشجویان آموزش می دهند با واقعیت سازگار است ؟ گالری عکسی با توضیحات مختصر را در زمینه اوار برداری می توانید در اینجا ملاحظه کنید و خودتان به قضاوت بنشینید !

اگر تحمل دیدن واقعیتهای آوار برداری را دارید و اگر میخواهید با آنچه در کشور عزیزمان روی میدهد اشنا شوید می توانید بروی کلمه ادامه متن در زیر خبر کلیک نمایید

اغلب مشاهده کرده ام که آنچه از آوار برداری در ذهن های دانشجویان رسمی دانشگاهی ما نقش بسته است  با حقیقت اوار برداری  فاصله بسیار دارد . کتابهای اوار برداری و کلاسهای اموزشی ما در دانشگاه ها متاسفانه بخاطر کپی برداری از  کتابها و سرفصلهای اموزشی خارج از کشور،  بیشتر به کاریکاتوری از آوار برداری شبیه است تا واقعیت .

 واقعیت انست که در ایران اغلب هموطنان ما قبل از انکه از خونریزی و لهیدگی و شکستگی جمجمه و … جان خود را از دست بدهند در زیر خروارها خاک زنده بگور شده و خفه میشوند .

عکسهای این گالری عکس هرچند دلخراش است اما واقعیتی است که من از نزدیک لمس کرده ام . من در چند ساعت اولیه زلزله چون خود درگیر اوار برداری بوده ام در هیچ یک از زلزله ها عکسی از اوار برداری نگرفته ام و تمامی این عکسهای این گالری را از چند مرجع آموزشی جمع آوری کرده ام .

21 فوریه، 2010 |