گل به خودی !! انتقاد شکیب از شهرداری !

گل به خودی !! انتقاد شکیب از شهرداری !

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: طرح کاهش خطرپذیری شهر تهران مدتها پیش تصویب شده که پیش بینی شده بود شهرداری طی یکسال برنامه تفصیلی آن را ارائه کند که با گذشت دو سال هیچگونه اقدامی در این رابطه نشده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حمزه شکیب در جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران با اشاره به هفته کاهش بلایای طبیعی گفت: برنامه های کاهش بلایای طبیعی در کشور مربوط به ۲۱ سال قبل است و ما باید طی این مدت به گونه ای برنامه ریزی می کردیم که خسارات جانی به حداقل برسد.

وی ادامه داد: بسیاری از کشورهای توسعه یافته خسارات جانی را برطرف کرده اند و در حال برنامه ریزی برای حداقل خسارتهای مالی هستند.

شکیب با بیان اینکه در کشور ما این موضوع یک فعالیت بین بخشی است، گفت: به دلیل برخی از ناهماهنگیها هنوز نتوانستیم به اهداف مورد نظر در خصوص کاهش خسارتهای بلایای طبیعی دست پیدا کنیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران افزود: طرح کاهش خطرپذیری برای شهر تهران مدتها پیش با هماهنگی وزارت مسکن و شهرسازی، کشور و شهرداری تصویب شده که پیش بینی شده بود شهرداری طی یکسال برنامه تفصیلی آن را ارائه کند که با گذشت دو سال هیچگونه اقدامی در این رابطه نشده است.

شکیب با تاکید بر اینکه هماهنگی دستگاههای مختلف در هنگام بروز بحران بر عهده شهردار است، گفت: متاسفانه آمادگی لازم برای مقابله با بروز بحران در پایتخت وجود ندارد.

21 فوریه، 2010 |