موسی نظافتی معلم قهرمان

موسی نظافتی معلم قهرمان
«موسی نظافتی» معلم فداکار املشی عصر روز پنجشنبه ۹ آذر با شجاعتی حیرت انگیز دو دانش آموز خود را که در حال غرق شدن در رودخانه بودند از مرگ حتمی نجات داد.

به گزارش مهر، دو دانش آموز در شهرستان املش که هنگام عبور از عرض یک رودخانه گرفتار طغیان رودخانه شده بودند توسط معلم دلسوز و فداکارشان از خطر غرق شدن نجات یافتند.

این اتفاق در حالی رخ می داد که تلاش دلسوزانه مردم و مسئولان امدادی برای نجات شکوفه های علم و دانش کارگر نشده بود.

"موسی نظافتی" از معلمان آزاده جنگ تحمیلی است که پس از ۶ ساعت تلاش و استقامت در برابر جریان خروشان رودخانه طغیان کرده دانش آموزان خود را از چنگال خشم طبیعت رهانید.

پس از این حادثه موسی نظافتی مجبور شد چند روزی را در بستر بیماری سپری کند و هم اکنون در حال انجام وظیفه مقدس تعلیم و تربیت است.

به گزارش خبرنگار برنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان دو دانش آموز راهنمایی شهرستان املش عصر روز گذشته در حال عبور از رودخانه اسیر طغیان آب ناشی از بارش شدید باران شدند و در پهنای وسیع رودخانه به نقطه ای که هنوز آب آن را فرا نگرفته بود پناه می برند اما آب به تدریج بالا می آمد و هر لحظه امکان غرق شدن این دو می رفت.

مردم و مسئولان منطقه نیز جهت امداد جمع شدند ولی تجهیزات موجود مانند بیل مکانیکی هم به دلیل شدت طغیان و فاصله زیاد قادر به کمک نبودند.

در این هنگام موسی نظافتی یکی از فرهنگیان فداکار شهرستان املش که از جان گذشتگی خود را در سال های جنگ و جهاد به اثبات رسانده بود و امروز از آزادگان جنگ تحمیلی به حساب می آید در میان بهت و ناباوری مردم خود را به طغیان آب رودخانه می سپارد و با شجاعتی حیرت انگیز به دانش آموزان می رسد و آنها را با کمک مردم در آغوش خود به ساحل می رساند.

21 فوریه، 2010 |