سایت تخصصی صنعت بیمارستان سازی در ایران

سایت تخصصی صنعت بیمارستان سازی در ایران

معرفی سایت تخصصی صنعت بیمارستان سازی در ایران

بیمارستانهای کشور نقطه اتکاء مدیران بحران در زمان وقوع حادثه در ایران هستند و در صورتی که خود در زمان حادثه نیازمند کمک باشند در حقیقت فشاری مضاعف را بر دوش مدیران بحران می گذارند . دانش بیمارستان سازی تا کنون به عنوان یک دانش فوق تخصصی در امر ساختمان در اختیار معدود مهندسان کشور بوده است که با راه اندازی سایت تخصصی صنعت ساختمان سازی تحولی عظیم را تجربه نموده است . امروز با وجود متخصصینی که چنین سایت بزرگی را با دانش و تخصص خود روز به روز پر بار تر مینمایند امید به اموزش و انتقال دانش به نسل جوان متخصص ما روزافزون شده است .

سایت تخصصی صنعت بیمارستان سازی در ایران ، بعنوان اولین مرجع اینترنتی این موضوع در کشور ، در تمامی زمینه های مرتبط با صنعت بیمارستان ، بصورت رایگان ، و توسط گروهی از متخصصین علوم مرتبط با این صنعت تشکیل و راه اندازی شده است .

رسالت این سایت تخصصی ، کمک به همه متخصصان فن بیمارستان سازی و بیمارستان داری در ابعاد مختلف اعم از پزشکی ، ساختمان و تاسیسات ، تجهیزات پزشکی ، مدیریت بیمارستانی ، … خواهد بود .

برای آشنایی بیشتر برو روی ادامه متن در زیر خبر کلیک نمایید

این سایت با بهره بردن از گروهی از متخصصین صنعت ساختمان سازی نکاتی بسیار تخصصی را در زمینه بیمارستان سازی در ایران را به دانشجویان و پژوهشگران و مجریان ساختمان ارائه می نماید که بدون اغراق در هیچ کتاب علمی و تخصصی در این زمینه وجود ندارد . بخشهایی همچون طراحی و احداث و یا توسعه و بازسازی بیمارستان از بخشهایی ویژه این سایت بوده و مقالات بسیار تخصصی را در زمینه بیمارستان سازی در خود جای داده است . خواندن مطالب علمی این سایت را به تمامی متخصصین و علاقمندان ساخت و ساز خصوصا در رشته فوق تخصصی صنعت بیمارستان سازی توصیه می کنم .

مهندس علیرضا سعیدی

آدرس سایت صنعت بیمارستان سازی http://hospitals-ir.com

21 فوریه، 2010 |